środa, 4 stycznia 2012

Rachuneczek proszę

Włącz Confused by 1Step2Insane by Dubstep.net

Ostatnie 6 miesięcy parafrazując słynne powiedzenie lat 60 ,wiecznie żywe, wyglądało tak: sex drugs & dubstep.Z tego też powodu zbyt wielu targetów nie udało mi się skreślić, sponsorzy postanowili rozwiązać milionowe umowy a przyjaciele opuścili. Jedynym przejawem aktywności boulderowej były sporadyczne wyjazdy, baczne obserwowanie kolejnych topowych przejść na naszej skromnej planecie Ziemia i pseudo treningi na Koronie, reasumując kurwidołek.Żeby tego było mało drzwi uczelni lekko się uchyliły i ciąży na mnie teraz brzemie równie ciężkie jak to należące do jednego z hobbitów.

19 lat już nie mam więc najwyższa pora wziąść się do tzw. pracy nad sobą.Dzięki Julkowi mam/mamy ku temu kolejną okazję btw fajnie było by ją wykorzystać w końcu:

"Umrzemy i to czyni z nas szczęściarzy. Większość ludzi nigdy nie umrze, ponieważ nigdy się nie narodzi. Ludzi, którzy potencjalnie mogliby teraz być na moim miejscu, ale w rzeczywistości nigdy nie przyjdą na ten świat, jest zapewne więcej niż ziaren piasku na pustyni. Wśród owych nienarodzonych duchów są z pewnością poeci więksi od Keatsa i uczeni więksi od Newtona. Wiemy to, ponieważ liczba możliwych sekwencji ludzkiego DNA znacznie przewyższa liczbę ludzi rzeczywiście żyjących. Świat jest niesprawiedliwy, ale cóż, to właśnie myśmy się na nim znaleźli, ty i ja, całkiem zwyczajnie"

cyt z "Rozplatanie tęczy" Richarda Dawkinsa.

Acha, zamierzam pisać w tym roku z częstotliwością przewyższającą ludzkie możliwości percepcji wiec większości postów nie zobaczycie. drop^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz